Tiden...

Ja ha, då har en helg till bara flugit förbi... Hur kan tiden gå så fort?!

I fredags var var svärmor och svärfar här på middag innan matchen Saik-Hammarby. Saik förlorade första ronden, men jag tror nog Saik kommer stå som segrare i bäst av fem... 

På fredag förmiddag var vi i lekparken och busade. Dit går jag inte igen innan isen smält bort men barnen tyckte det var helt ok iallafall. 

Ludde fick låna vilmas vantar och stövlar:)








I lördags började vi dagen med bad. Ella och Vilma röjde som tokar. Vilma och jag hade ett litet bråk när vi skulle åka den gula vattenrutschkanan. Vilma brukar sitta mellan mina ben men idag skulle hon åka själv. Jag var dummast i världen som inte tillät det. Tårarna sprutade på henne och hon skrek att hon skulle åka själv. De i kön fnissade lite...kanske inte så märkligt då hon är 2,5år...hon gav sig iallafall och åkte med mig. Hon får nog vänta ett tag till innan hon åker själv...


Ludde och loui tyckte oxå badhuset var toppen denna dag. Båda sov som stockar efter:)


Vilma vägrade som vanligt att sova men somnade på fyra röda i pappas knä...


Idag På förmiddagen har vi varit på leklandet igen. Dagen till ära var det Vilma och Ella som sprang och busade tills de istort sett inte orkade mer. Vi avslutade förmiddagen med lunch på Max:)



på eftermiddagen/kvällen har vi mest slappat och nu är det snart dags att sova...







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0