Ludvig, Vincent, Nils Berlin är nu 1år<3

Ja ha, då har det gått ett år sedan Ludvig äntligen ville komma ut. Kommer ihåg det som om det vore igår. Hur vi satt i soffan och kollade på semifinalen mellan Saik och villa samtidigt som vi klockade värkarna. Hur jag jag ville att vi skulle vänta med att ringa till Sofie och Daniel tyckte att hon redan borde varit hos oss så det bara var för oss att åka när det var dags. Sofie anlände iallafall vid ca 23... 23.10 satt vi i bilen.. Ca 23.30 kom vi till BB och kl 23.52 fick jag upp vår prins på bröstet<3 en helt fantastik känsla som jag gärna skulle få vara med om fler gånger... Men som vårt liv ser ut idag är vi väldigt nöjda med två helt underbara barn<3


Vi firade Ludvig första födelsedag med tårta som jag och Vilma gjort. Vilma satte istort sätt dit alla pinnar. Hon älskar att pyssla och är fantastiskt bra på att lyssna och göra som jag säger.




Tårtan uppskattades sådär av Ludde...







Favoritpresenten var en dammsugare...







En mysig dag som avslutades med mys med familjen Mossberg. Först med middag där och sen dessert på arenan där vi såg Saik vinna mot Hammarby.



 
En väldigt bra dag med andra ord:)

En annan väldigt bra dag var i måndags då vi först hade playdate här med barn, mammor och pappor...








På eftermiddagen passade vi på att gå ut i det fina vädret...


På kvällen åkte jag och Vilma till Sofie för tjejkväll med övernattning. Sofie bjöd på god mat och väldigt trevligt sällskap. Och hemma var Pappa D med Ludde för att få honom att sova på natten utan mig som napp...
Dom hade en ganska jobbig natt medan jag och Vilma sov som prinsessor i denna underbara säng...


Tack Sofie!!!!

Annars har vi mest hängt på öppna:)




Nu blir det mys i soffan och jag håller tummar och tår på att inte Ludde vaknar vid nio....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0