Vilma 3år

Idag för tre år sedan kom vår lilla sessa till världen, till skillnad från sin bror som kom med raketfart var hon istället en riktig segpropp. Fredag kl 07.30 gick vattnet men hon tittade ut dagen efter kl 17.58💗




1års dagen💗


Ca 2år


Å nu hela tre år💗


Det är sjukt hur fort de här tre åren har gått... De tre jobbigaste, men absolut tre bästa åren i mitt liv💗

Jag och Ludde startade dagen runt kl 05.20 och fixade då med lite förberedelser inför dagen. Vid kl 07.40 gick vi upp med smörgås och paket, väckte pappan och sjöng för vår sessa. Tror vi fick sjunga fyra gånger innan hon slog upp sina blå. Hon verkade väldigt förvånad och tyckte inte om uppvaknandet för fem öre... Ville bara somna om💤💤💤


Efter lunch kom familjen Aarni/Nordin på födelsedagsfika. Vilma fick bestämma bakelser själv(det borde hon inte fått)  för det var det vidrigaste jag/vi ätit (förlåt Mimmi) en tugga för var av en av oss blev det sen åkte resten i komposten.... Men fin var den😊


Vi har för övrigt bara haft en bra dag och Vilma verkade väldigt nöjd vilket är huvudsaken.
 Världens bästa granne kom in med paket på kvällskvisten vilket gjorde vilmas dag ännu bättre då Lena står väldigt högt i kurs hos henne💗

Litekvällsbus...



Helt galna...

Å Lill-terroristen...








Trädgården står i blom...




Vindruvorna är på växer så det knakar...lika så hallonen...





Nu ska vi ut och måla sockeln på huset eller vad det heter:) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0