Tiden rusar iväg...

Massor har hänt... Så det blir en bildbomb...

Stenläggningen är i rullning... Sakta men säkert går det framåt...

Morgonbad i hedåsen medan hjärtat tränade. 








Vi har varit en heldag hos Micke å Sofie. Där bjöds det på mat, bad, hästar och kvalitetstid.









Jag, Sofie, soffy och några andra tjejer avslutade den underbara dagen med picknick i Gävle och bio.




Vi har även hunnit med en tripp till Åland. Ett underbart dygn med mycket trevligt sällskap, lek, bus, skratt och finväder...

En förväntansfull tjej...





Och förväntansfulla killar..






Massor av bad blev det...














Glass på bryggan...


Promenad...


Gungning..



Ett perfekt dygn helt enkelt...

Hemma hade hallon och vindruvor växt...




Gårdagen bjöd på lek och bus med familjen Grunning. Och nu håller vi på att göra oss redo för nästa semestertripp. Vi börjar med kalas i Uppsala och åker sedan ner till Göteborg för nästa kalas...
Vilma saknar Fi (Sofi) och jag saknar hennes mamma. (Å hela familjen) ska bli mys med några dagar tillsammans igen. Givetvis ska vi hälsa på mina päron oxå och de vänner som kan å vill💗





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0