Tack Sofie

I lördags var jag och min andra hälft på "date" för andra gången sen Vilma föddes. Andra gången på ca 2,5år som vi var ute och åt tillsammans utan barn och detta tack vare att världens bästa Sofie tog hand om våra små juveler trots att Ludvig fortfarande sover som en kratta, men hon gjorde det för vår skull och hon gjorde det fantastiskt bra. Båda barnen sov som stockar när vi kom hem. Givetvis vaknade L så fort vi kom innanför dörrarna men det kändes som det kvittade då vi hade haft en väldigt mysig kväll tillsammans.


Lördagen började för övrigt med besök från hälsingeskogarna. Familjen hellmyrs kom förbi innan matchen mellan Saik och Bollnäs, en match som mot alla odds Bollnäs vann:) och det gjorde nog vår kväll ännu bättre:)


Idag bjöd vi in oss själva på middag hos Elin och Göte plus barn. Väldigt gott och väldigt trevligt. De hade fått det superfint i sitt nya hos. Tjejerna busade mest hela tiden och Ludde levde rövare.
Han passade även på att ta sina två första steg där så vi får se vart de hör slutar... Han kanske faktiskt oxå börjar gå runt 11 månader som sin syster.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0