Sjukstuga på allevägen...

D har kommit hem från landslagssamlingen på grund av sjukdom, Vilma är inte sig själv... Ingen nämnvärd feber men hosta och förkyld. Jag hoppas nu det stannar där och att hon inte blir lika sjuk som pappa sin nu när Ludvig är frisk. Jag hoppas oxå att jag får förbli frisk... Vet inte hur den här familjen hade gått runt om jag oxå skulle bli sjuk?! Hur klarar alla ensamstående sig? Har alla andra folk i sin närhet som hjälper dom? Vi är lyckligt lottade som har vänner i vår närhet som hjälper till när det blir för mycket.

Igår kom grannarna mitt i mot med nybakade bullar och leksaker till Vilma. Nästan så jag misstänker att de kan läsa tankar för så vitt jag vet har dom ingen aning om att jag varit ensam med  obefintlig sömn...

Favorit grannen bredvid tyckte det va alldeles för länge sen dom träffade barnen och ville gärna låna dom någon kväll nästa vecka... Måste iallafall vara ett tecken på att vi har underbara ungar:)

Har nu börjat fixa lite i "luddes rum" (vår garderob) inte 17 behöver han något större rum än på ett tag." Gästrummet" (skräprummet) får förbli det ett par år till. Så nu sakta men säkert ska ett ludderum byggas upp:)


 


Kommentarer
Anonym

Krya på er💗

2015-01-26 @ 07:09:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0