Semester:)) eller?!

Ja ha, då var den här säsongen över... Eller är den egentligen det?! Bollnäs är utslaget...då man är lite färgad tyckte jag det var ett lite orättvist slut men så är det väl alltid. Nya tag nästa säsong! Då hoppas jag det är Bollnäs och Saik som gör upp om sm-guldet!

Nu är det bara VM kvar, hur konstigt det än låter så spelas VM om ca fem veckor och då ska de spelare som redan nu spelat färdigt vara i sin livsform... Hm... Märkligt upplägg må jag säga, men det är bara att gilla läget...

Mycket har hänt för övrigt så här kommer en bildbomb:)

Ny matta är inköpt och jag tror jag blev ganska nöjd:)



Busungen sover fortfarande som en kratta... Men lika glad och go för det:)



Morgonmys med pappsen...




Vi har varit i badhuset...




Som avslutades med glass:)




Här försöker Vilma och Ludvig väcka Ella som somnat i soffan. Det var totalt omöjligt:)

Världens bästa pappa och lekledare... Nu hoppas vi bara på att solen kommer tillbaka när vi kommer vara lite mer lediga tillsammans...



Och sist men inte minst en bild på Vilma :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0