Hur ska man orka börja att inte vara föräldraledig?!

Sitter här i soffan som vanligt alldeles för tidigt då vår lille prins vägrar sova. Visst går det det bra nu när det oftast inte finns något som måste göras "dagen efter" men hur ska det gå när plikter kallar? Vet inte hur många gånger jag brottats med vår lille prins i natt innan jag gav upp. Han vill ju bara leka... Hur orkar han är min fråga? 




Kom på idén inatt att för att få ett hum själv om hur han är vaken ska jag skärmdumpa för att lättare komma ihåg. Här var de sista gångerna i natt/morse i morgon ska jag göra det vid varje tillfälle . Jag börjar förstå själv nu varför jag är trött då jag inte minns när jag sov mer än 1,5 timmar i streck.... 

Ne nu ska jag sluta gnälla och börja leka igen:) tur att han leker bra själv den här tiden på dygnet...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0