11mån och 8dagar

Ludde har idag släpp taget och gått själv från en möbeln till den andra men än så länge gör han det mest när han inte inte tänker på det. Jag har hela tiden trott att han skulle gå tidigare än sin syster men där hade jag fel... Vilma var nämligen 11 månader och 7 dagar:) 


Idag har det varit en helt underbar vinterdag. Vi har promenerat i solen och lekt i trädgården.





I veckan som gått har vi givetvis varit på lite bandy. Enligt mig bör bandy spelas inomhus 9 dagar av 10 men vi lyckades faktiskt pricka in den där perfekta gången för bandy utomhus och Vilma var överlycklig.




Och på samma vecka varit på en perfekt inomhusmatch:)










Bus med kompisar har vi varje dag...




Ludde har fått en ny "hylla" i sin lilla skrubb...







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0