Storm..,

Det är inte bara i Sverige det är dåligt väder... Tydligen lika dåligt i finkland där landskampen mellan Sverige och Ryssland blev inställd, håller tummarna för bättre väder i morgon.

Vi har iallafall haft en jättebra dag trots uppstigning strax innan 04.30...zzzzzz varför vill han inte sova?!?!?!?!? Jag blir snart gråhårig!!!! Och tillika sjukt trött!
Men man får se de positiva i det hela, dagarna blir väldigt långa och vi hinner med mycket:)

I morse ville Vilma ha prinsesslockar som sin kompis Alice, så det fixade vi...


Å givetvis hanns det med några tomtekort...









På förmiddagen var vi på barnrytmik på biblioteket...


Sen lunch med Sofie i Gävle, en snabbis men det gav iallafall lite energidepå och mys. på eftermiddagen blev vi bjuden på fika och middag hos familjen Nordin/Aarni... Väldigt gott å trevligt!




Och som en bra avslutning fick jag reda på att jag klarat av den ena kursen i skolan, så en klapp på axeln till mig. Dessvärre kommer inte den andra gå lika bra men än har jag tid på mig att klara av den oxå...hoppet är det sista som överger än❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0