en vecka till julafton...

Tiden susar förbi i ett rasande tempo. Sjukstugan är förhoppningsvis slut för den här gången även om penicillinet ska ätas i 4 dagar till.
Skolan går sådär... Igår gjorde jag iallafall tre elev-intervjuer som jag ska använda till ett PM som ska vara klart den 22:januari så än har jag tid på mig.

Vilma har verkligen slutat med nappen. Vår stora tjej är verkligen superduktig...i söndags sa hon till tomten i högbo att hon slutat, sötnöten... 





Konsentration på hög nivå...


Ludde har fått en ny säng...om han sover bättre är oklart men det kommer nog...




Kvällspromenad...




Stugan står kvar, tror den saknar snön lika mycket som jag. 



Skitiga barn är lyckliga barn, när ska Ludde lära sig att enbart måla på pappret med penseln?!



Idag väntar en dag med plugg och i morgon väntar julgalan... Håller tummar och  tår för en lyckad kväll. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0