Dagarna går...

Idag har varit en lång dag då Ludde gjorde morgon innan fem och Vilma vid sex😁 jag är med andra ord en ganska trött mamma nu.

Vi hade en lugn och skön morgon hemma och bestämde ossi sista stund för lunch på Ikea. Båda barnen skötte sig exemplarsiskt så det gick väldigt bra.

Båda barnen sov sen i bilen i ca 50 minuter och då passade jag oxå på att vila huvudet lite... Sen blev det bullbak...


Givetvis kom jag på när vi börjat att det va slut på bakplåtspapper så det var bara att ge sig iväg igen...




Handlingen gick fort trots massor av folk i affären...och bakningen kunde fortsätta. Vilma skötte allt själv idag. Ludde fick göra "bullar" utan kanel...









På kvällen har vi mest myst på golvet och pratat med pappan som är i Finland:)





Trodde nyss att Ludvig sov men va fel jag hade då han kom utknatandes
I hallen.,. Så nu är det verkligen på tiden att byta säng då han tydligen kan klättra ur spjälsängen...

För övrigt har det inte blivit något plugg idag heller, något som tynger mig något fruktansvärt... Men det är bara att inse att det inte funkar efter en sjukt lång dag med ca 4 timmar sömn i kroppen... På måndag får det bli nya tag på den fronten...
Nu städning innan jag ska sätta mig i soffan en stund iallafall å njuta av Idolfinalen ⭐️









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0