Vecka 2...

Om tiden gick fort innan jag började jobba går den iallafall ännu fortare nu... Måndag igen och en till bra dag på jobbet har gått. Jag har varit med om min första riktiga "skada" på en lektion då två elever i åk1 krockade huvud mot huvud var av den ene fick näsblod. Innan vi såg att det bara var näsblod hann många tankar fara runt i mitt huvud. Men som tur var så var det bara näsblod och inget annat.

Ludde hade haft en bra dag på förskolan. Sovit 1,5h och varit en ganska glad kille (för det mesta iallafall).

Efter förskolan lekte vi på gatan med grannbarnen och i trädgården innan det var dags för middag och bad. 








nu sover våra små hjärtan gott💙💗

Gårdagen bjöd på en utflykt till Edsbyn. Jag och kidsen passade på att äta glass och leka lite med familjen Mickelsson innan matchen.








Kändes väldigt konstigt att termometern på bilen stod på 26grader när vi gick in i den kalla bandy-kyrkan och innan på parkeringen pylsa på vintermunderingen....

Ludde satt nog inte stilla en sekund på matchen så jag vet inte mer än att Bollnäs vann mot Broberg med 4-3 men det gjorde absolut ingenting då vi hade en supermysig dag.

På kortet hejar han (som vanligt) på någon så tror inte att det var någon på plats som inte såg den lille hulliganen någon gång under matchen😅


Nu blir det mys i soffan och lite planering av morgondagens lektioner.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0