Tröttmössa dag 2/5

Startade som vanligt dagen innan tuppen. När ska mitt lilla hjärta börja sova?! Och eftersom D är borta vaknade det stora hjärtat oxå och ville upp. Inget hallelulja moment då Ludde dessutom var vaken mellan 02 och 04 i natt...

Dagen blev iallafall som planerad. Barnen sprang över till världens bästa granne vid 08.30 så jag kunde åka och träna kettelbell med tjejerna.
Sjukt jobbigt men sjukt kul.

När jag kom hem igen hade svärmor kommit från Uppsala för att underlätta lite för mig under dagen.
Vi packade i stort sätt bara och åkte iväg till stranden. Blåsigt men väldigt trevligt.





På eftermiddagen kom Johanna och loui förbi på lite lek å fika innan det var dags att laga middag.





Vi har helt enkelt haft en underbar dag i dag oxå. Svärmor har just åkt och barnen sover. Jag är så tacksam för all hjälp jag då idag...💗



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0