Sommaren är tillbaka...

Förmiddagen tillbringade vi med massor av goa mammor och barn i trädgården. Det busades, lektes och plockades bär.
Vi mammor försökte under allt det här fika lite oxå:)








Efter lunch cyklade hela familjen en sväng innan det var dags för D att bege sig på träning.

På eftermiddagen kom Helena och Ella förbi på lite fika. Ludde passade då på att gå bananas i hallonbuskarna... Trodde aldrig han skulle bli ren igen;)


Men ren blev busungen...




Och nu sover han som en stock... Håller tummar och tår på att han sover längre än fem i morgon men jag tror tyvärr att det bara är önsketänkande... Nu ska jag in och kolla om Vilma somnat...det låter är väldigt tyst på hennes rum så jag tror nog att hon sover...

 Jo då, jag hade rätt skönt att hon äntligen börjat komma till ro själv💗 mammas och pappas stora tjej💗



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0