Mycket nytt...

Dagarna har gått fortare än på länge. Det är mycket nytt och roligt på jobbet. Jag har redan ställts inför diverse problem och möten precis som det ska vara.  

Vilma stortrivs på sitt nya dagis. Ludvig har inte riktigt kommit in i det än och det fälls många tårar under en dag vilket tynger mitt hjärta... De dagar jag hämtat nu har jag mötts av samma bild. Vilma har lekt med Ludde, hållt honom i handen eller försökt lära honom att cykla. Då blir jag alldeles varm i hjärtat och skulle kunna fälla någon tår för det. De säger på dagis att de märks att de har en väldigt fin relation till varandra och det är jag glad för💙💗

Lite bilder från veckan...

Sconeskväll med mallan...


Mor å dotter...





Busfrö...








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0