Första tandläkarbesöket...

Gårdagens väder var ingen hit men hann med många aktiviter iallafall.
Medan jag städade passade D på att leka med kidsen i trädgården. Precis innan lunch passade vi på att plocka lite blåbär till eftermiddagsfikat...





Efter lunch bakade jag och vilmis muffins, smaskens!

När D åkte på träning passade vi på att ta en cykeltur i regnet och den slutade med lek hos familjen Birgersson.


Idag var det dags för vilmis första tandläkarbesök. Hon skötte sig galant. 20 tänder hade hon, precis som man ska ha och som belöning av tandläkaren fick hon en dinosaurie och en ny tandborste.




Vi hade lovat henne en valfri pippiklänning så det blev en tur till Gävle:) men vi hann även med lite gropies...








På eftermiddagen när D åkt på träning kom Julia förbi på lite fika. Väldigt trevligt då det var länge sedan vi sågs.

Eftermiddagen tig jag och barnen en tur till Coop för att hämta paket. Vilma älska att springcykla. Hon klagar aldrig och snabbt går det.




Vi avslutade med lek i trädgården innan vi mös ner oss i soffan.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0