Då va bandyn igång igen...

Sommaren är tillbaka och bandyn drar igång, känns lite konstigt men så är det iallafall.

Vi började iallafall dagen med öppna förskolan. Väldigt trevligt att den är igång igen.




Vid bjöd hem familjen Grunning på lunch och lek innan D skulle åka till Bollnäs. Väldigt trevligt för både vuxna och barn.

På eftermiddagen gick jag och barnen till familjen Birgersson för lek och bus. Som vanligt var det väldigt trevligt.















Vilma har blivit stora tjejen och klarar numer att låsa upp själv, alla sätt är bra utan de dåliga:)
Gårdagen bjöd på lek i Stadsparken med glasspaus och diverse hemmabus. Petra och Wille kom förbi och lekte en stund på kvällen annars tog vi det mest lugnt.





Nu håller jag på att natta barn. Måste erkänna att det är lite ovant att sysselsätta två barn hela eftermiddagen. Middagslagningen blev lite jobbigare än vanligt och nattningen går för tillfället inte helt smidigt men snart kommer jag få rutiner på det med. En sak är säker, det blir en tidig kväll för mig:) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0