Ytterligare en underbar dag...

Vilma och D tog sovmorgon på riktigt idag så när klockan var tjugo i åtta fick jag gå upp och väcka dom båda för att de skulle hinna göra sig klara till dagis. Jag å världens gladaste unge hade då varit vakna länge...





När D lämnat V på dagis fortsatte han med badrummet nere... Sakta men säkert går det framåt.

Lunch åt vi ute i trädgården. Undra hur länge det här underbara vädret kommer hålla i sig?!

På eftermiddagen kom Johanna å loui förbi och vi fortsatte att vara ute å njuta. 
Kidsen gungade, Vilma bjöd på kakor å hejade på pappa. Vi plockade lite äpplen å vindruvor som Johanna fick med sig hem.

Behöver jag skriva att Vilma valt skor själv:))


Ludde har börjat äta lite mat nu... Det finns väl egentligen ingen rätt han tycker speciellt mycket om men lite går i iallafall ner. Inget stort steg för mänskligheten, men ett stort steg för oss:)
I morgon kommer helt enkelt domen om han får så han klarar sig då det är dags för vägning å mätning igen. Jag tror han väger närmare nio kilo?!?! I morgon vet vi.




Lyckades ta kort på hans små tandningar idag:)






 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0