Matdag:))

Började morgon tidigare än tidigast så två frukostar hanns med innan vi åkte till familjen Mossberg där det först bjöds på förmiddags fika, lunch och efterrätt... Jag ordagrant rullade till dagis för att hämta Vilma. Väl hemma blev det mellis å middag och sist men inte minst lite kex, ost å morotsstavar framför tvn. Tanken var att jag skulle baka bullar men det får bli idag....



Äpplen har plockats även idag och dagens skörd ligger i skottkärran...hur många äpplen finns det?!?!det syns inte ens på träden att det saknas några...







Igår startade hockey(elitserien) vilket kommer resultera i att inget annat kommer visas på dumburken de kvällar D är hemma... Han å Vilma älskar hockey, eller rättare sagt Vilma älskar allt som skridskor å hjälm och som gör mål eller slåss😁 hm... 


Nu hör jag Vilma ropa uppe... Mamma, mamma... Hon tycker det är väldigt konstigt att jag å Ludde går upp innan tuppen är uppe... Vad ska jag göra för att bryta han dygnsrytm? Är inte skitkul å kalla uppstigning kl 05.20 för sovmorgon...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0