Midsommarhelgen:)

Nu börjar helgen lida mot sitt slut... En väldigt bra helg men med väldigt tråkigt väder. Men va 17, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder.

Midsommarafton firade vi hemma hos familjen Nordin/Aarni med lite knytkalas å mys:)

Midsommardagen var vi i Uppsala. Vilma fick både åka karuseller och rida:)



Vår lilla tjej börjar bli stor...

Söndagen var det fika hos Mathias, Maria, Lotta å Kajsa som gällde. Vilma älskade deras lekrum och tog sig knappt tid för fika. 

Idag började jag morgonen tidigare än på länge då jag hade bokat n en tid för fransförlängning kl 07.30:)

D körde vilmisen till dagis och kom sen och tog hand om Ludde så jag kunde slappna av helt. 

Sommaren och solen lyser fortfarande med sin frånvaro:( och det betyder att det blir mycket lek inne...

Innan pappa D åkte till Bollnäs för att utföra denna veckas träning hade vi lite familjemys i soffan:)








Och när han åkt tog vi några kort till:)







Nu sover Vilma iallafall Vilma och hoppas att Ludvig snart gör desamma så jag kan få lite egentid i soffan<3 

Höll på att glömma... Tiden går så fort!!!! Vår lille kille är inte en 4 månader å vänder sig åt alla håll redan... Vilma var 6 månader när hon vände sig åt alla håll.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0