Hallon:)

Idag har det vi badat å busat som alla andra dagar de senaste veckorna.

Lunch åt vi hos familjen Aarni/Nordin. Det märktes att tjejerna saknat varandra.




Mikko testade Ellas "badrock"


Ludde trivdes på bordet i skuggan:)




När vi kom hem tog jag och vilmis en cykeltur medan D å Ludde lagade middagen. 

Världens bästa granne kom in med två byttor frysta hallon som hon plockat från våra buskar när vi varit borta. Hon tyckte Vilma skulle ha dom då hon vet att Vilma älskar bär av alla de former:))

Jag passade även på att plocka av några själv oxå. Vi har massor av hallon:))

Ludde har fått smaka på sitt första hallon i sin "taste teaser"






Som kvällsaktivitet lekte D med barnen medan jag vattnade. Tänk att dom redan skrattar så gott ihop. 




Nu är det mys i soffan som gäller:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0