Vår?!

Hur mår vår värld egentligen?! Tror inte jag varit med om en sådan här konstig vinter sen jag flyttade till "Norrland"....

Idag när vi var vid huset blommade det både snödroppar och några små gula blommor som försökte ta sig upp...




I huset går det framåt... 

Köket: har nu gått gipsväggar och de har sänkt taket så fläkttrumman och spottar ska kunnas installeras.


Lilla toan: har fått en vägg och nu saknas bara en dörr innan vi kan göra klart så vi slipper se den fina inredningen där inne. Vi har nu bestämt att vi väntar med att göra den klar tills vi har mer tid och fokuserar på att få stora badrummet klart först så vi kan flytta in så fort som möjligt...


Stora toan:
Väggar, golv, el och vatten är på plats... I morgon kanske det tillkommer en dörr där oxå.


Jag har länge misstänkt att det är något fel på vår termometer... Nu förstår jag varför!!!! Vilma använde tydligen även den som telefon... Och som hon babblar! Synd bara att det är på ett språk jag inte förstår...






Idag passade jag på att vila med Vilma när hon vilade om pyret mot förmodan hade tänkt att titta ut... Men ack nej... Inte idag heller som det verkar....




I morgon ska två nya par kolla på lägenheten... Har dock inga förväntningar då det känns som att alla har så många krav... Men vem vet... Håller tummarna på att de är intresserade och att de inte som många andra vill flytta in redan i april...

Nu blir det mys i soffan.... 


Kommentarer
Jessica

Haha lilla sötnosen!! Nu förstår ja vem de e Emmelin pratar med varje morgon i vår termometer😍

Svar: Dom är ju för goa 😍 längtar tills vi ses!!?
Maja

2014-02-27 @ 21:51:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0