V.41(40+1)

Kom ut!!!!!! Vi är mer än redo att träffa pyret nu. Väskan är packad och pappa är hemma så vad väntar  du på lilla hjärtat?! Jag är tjockare än tjockast och känner mig oxå ganska klar med att vara gravid:)) 


Mamman:


Pyret:


Vilma, D, Mikko och Ella är nu i badhuset och busar lite. Jag har försökt städa, sjukt tråkigt! Hittade en bild på mig i vilmas ålder och ser ju att hon har lite från mig oxå även om hon är väldigt lik sin far:))


Jag passade även på att kolla slutet på fem milen med glass på magen( förhoppningsvis fick det pyret att bli lite sugen på att komma ut) trippelt ryskt blev det iallafall, så inga medaljer till Sverige:(


Igår var vi och hälsade på Micke och Sofie. Tror det uppskattades, Micke var vid gott mod... Vilma var dock lite skeptiskt till gipset...vi blev bjudna på en god kladdkaka å trevligt sällskap:)

Vilma fick äta middag innan oss igår då det blev stark thaimat för oss(allt för att pyret ska komma) hon åt samtidigt som tvn va på i bakgrunden där Saik spelade mot Broberg. Varje gång det verkade hända något blev Vilma tokig:)) 









Men hon åt som en häst vilket är huvudsaken:))

Vi kollade även till huset lite och visst hade det även hänt lite i badrummet uppe:) det går sim sagt sakta men säkert framåt...




Vi har oxå kollat när pappa D har tränat:) Vilma älskar verkligen att kolla på all form av sport. Höjdpunkten var nog ändå när en livs levande Pigge kom och hälsade på när pappa var och "köpte tidningen" tyvärr var fick jag inte med Pigge på kort....





Ne nu måste jag laga lite mat tills mina älsklingar kommer tillbaka från badhuset:))




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0