Ryssarna var stråt vassare:(

Trodde jag ställt klockan i morse men tydligen inte, men va gjorde det när jag iallafall är uppe å kissar varje timme hela natten... Så 05.50 va jag iallafall uppe och så fort jag satte på TV:n kom sessan oxå. Inte ville hon missa pappa på TV:)


Missade dock hans mål då jag hade fullt upp å göra frukost...

Men det var helt enkelt inte Sveriges match, ska man vinna mot Ryssland i Ryssland måste de chanser och straffar sättas som tilldelas... Matchen var iallafall jämn men slutade 3-2 till som lika väl kunde varit 3-4...

Nu sitter iallafall min andra hälft redan på ett plan till Moskva för att få så må ha timmar med oss dom möjligt. Längtar massor!

Vår galna,tokiga och morgonpigga tjej som jag lurat att ha spänne:) hon harfortfarande  inte hittat de sista:))





Hon tror nog här att hon vann och att alla är borta:))






Och nu diskas det för fullt innan lunchen...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0