Inte många timmar kvar:))

I morgon vid lunch är vi en hel familj igen, som jag längtar!!!! 

Vi har iallafall varit helt sysselsatta även denna söndag. Efter mellis blev vi bjudna på muffins-semlor av mallan. Eftersom jag äter för två fick jag två:)) 


Vilma satt snällt på egen stol nästan hela fikan:)


Hon testade mallans nya skor:))


Direkt efter fikan åkte vi raka vägen ut till Helena, Mikko och Ella där det bjöds på hemmagjord pizza. Vilma tyckte väl inte det var någon succé men det tyckte jag, så den här dagen har varit en riktig ätardag:))


Tjejerna fick givetvis leka lite innan vi åkte hem. De körde bland annat runt varandra i läragå vagnen, supersöta men tyvärr togs inga kort. 

Nu längtar jag bara tills det ska bli morgon så att världens bästa pappa ska komma hem!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0