Familjemys

Eftersom både jag å vilmisen var lite otåliga i morse kom vi ca en timme för tidigt till Arlanda... Men va 17 gjorde det:)) vi passade på att äta lite pannkakor, sjunga å busa.

Vilma vägrade äta pannkakorna jag skurit upp utan skull pront äta dom som jag:)) (eller förhoppningsvis bara nästan som jag)....






Men i gick den och det är huvudsaken:))

Vilmisen blev överlycklig över att träffa pappa sin, men hans lagkompisar fick lilleskutttårarna att spruta... 
Och då är det bara jag eller D som gäller...

Väl hemma gick vi direkt till bolaget och åt lunch. Vilmisen sov fridfullt i vagnen utanför fönstret så vi fick lite egen mamma och pappa tid:)

Vi passade även på att hämta lite golvprover när hon sov... Trägolv är sjukt snyggt men gu va lätt det blir märken för egentligen ingenting... Så det tåls att tänka på ett tag till...

Vilma vägrar fortfarande att ha spänne eller tofs (iallafall frivilligt)
Försökte åter igen vid mellis med blandade resultat:))











Så nu sitter det iallafall där lite löst ich slarvigt å hon är helt ovetande att hon inte fått ut alla:))


Nu ska vi åka upp till huset å kolla lite, helt underbart att få höra det tillsammans, precis som det ska vara:))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0