7 dagar till bf<3

Nu är det nära!!!! D kommer hem på tisdag så det är nedräkning på alla sätt å vis. Tror han känner sig lite för långt bort just nu... Men snart är han hemma, som vi längtar!!!!


Jag mår utmärkt. Men jag känner verkligen hur nära det är nu. På barnmorskans order har jag inte ens tagit en promenad till affären för att inte sätta igång något för tidigt... 


Magen växer:


Men inte hindrade det oss från ett badhusbesök med Mikko och Ella idag. 

Vilma väntar här på att Mikko och Ella ska komma i forsen. Hin tittar bedjande på mig och vill oxå åka, men en gång räckte och aldrig mer... Aldrig kanske man inte ska säga men det lär dröja!!

Tjejerna är som galna i att klättra...



Efter massor av stoj å stim avslutade vi med lunch i badhuset.


Med en något trött Vilma åkte vi sedan på 26 års fika hos Johanna. Vilma somnade då som en stock i Johanna och Daniels säng.



Johanna bjöd på lunchpaj och tårta, smaskens!

Raka vägen från fikat åkte vi ner till arenan där vi hejade fram saik till seger i första semifinalen mot Broberg.

Vilma var tokig, varje gång hon såg Pigge hejade hon hej vilt, vid avblåsningar hejade hon... Undra hur det där kommer sluta?!





Hon tog även tillfället i akt å äta mellis på bordet:))



Väl hemma blev det bara middag å mys i soffan... Det va det som orkades med... 

Tänk att vi snart är fyra... Snart är vi på bb igen och kämpar... En till guldklimp ska snart födas... Som vi längtar!!!!









Kommentarer
Sarah - Mamma till Julia, född 130207 ♥

Håller tummarna för att lillskrutten håller sig inne tills pappa D kommer hem! :)

Svar: Tack Sara:)) tänk att vi snartänkt fyra<3
Maja

2014-02-15 @ 22:01:34
URL: http://sarahclasson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0