5 dagar till bf<3

Å än så länge känns det som bebisen tänker stanna i magen ett tag till... Så visst hinner pappa D hem, om det nu mot förmodan inte skulle hända något drastiskt i natt...

I morgon åker jag iallafall och hämtar honom på Arlanda och det ska bli underbart!

Idag har vi varit på öppna förskolan. Vilma sköter sig själv där så jag fikade mest ;)

Givetvis hittade jag henne i bebishörnan ett flertal gånger:) undra om pyret kommer få ha några saker i fred?!




Vi var en sväng i huset och kollade. Nu tror jag det börjar gå åt rätt håll i köket:))


Vi var även hos familjen Aarni/Nordin för lite bus. Idag var Helena i stallet så det blev jag å Mikko som fick ha tjejsnack medan tjejerna busade;)


Vår lilla sessa har hållt på saik hela dagen men tyvärr gick dagens kvartsfinal inte riktigt som vi tänkt oss:(  


Sofie kom hit efter jobbet och skulle sova här om nu något mot förmodan skulle hända i natt, men planerna ändrades snabbt när Micke skadades under matchen. Nu håller vi tummarna på att skadan är mildare än befarat och att han kryar på sig snabbt och att vi inte ska föda barn i natt...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0