2 dagar till bf<3

Och inte en känning att pyret är på väg... Vårt pyre kommer när hon eller han tycker det är dags att komma helt enkelt. Vilma kom två dagar före men det verkar inte bli något som går i arv...

Igår hanns det med en promenad med Therese och Vidar. Kändes lite konstigt att inte Vilma var med men skönt att veta att hon fick leka av sig lite på dagis istället. 

D passade då på att vara i huset och riva lite:)) nu är väggen mellan matrum och kök nere, sjukt dålig bild dock för att se helheten... Skyller på fotografen;)




Tänkte vi skulle ta en promenad upp senare och se själva vad som hänt:))

I morse blev det en långpromenad med mallan, Emma och Sigge.. Vinter är tydligen här igen något jag faktiskt hade en aning om... Halt å snöigt var det helt enkelt, men sjukt skönt med frisk luft och trevligt sällskap:)





Lagom efter promenaden kom Charlotta och Ture förbi... Tanken var att vi skulle hinna fika innan lunchen men istället blev det pannkakslunch på bolaget. Väldigt trevligt å väldigt gott!!! 
Ture hade för dagen fel mössa på sig, något jag påpekade för mamma Charlotta;)


Men är man sådär söt i Brynäsmössa så får man ha den även dagar då saik spelar match;)

Nu äts det mellis här... Jag proppar i mig som det vore det sista jag får i mig innan förlossningen varje måltid nu... Så det är  inte konstigt att vågen går spikrakt uppåt???!!!?? Hihi  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0