14 dagar till bf...

Tiden bara springer iväg och snart är vårt älskade pyre här:))

Gårdagen sprang även den i väg... Vi hann både med en lunchfika hos Therese och Vidar, en sväng till Valbo och middag med bus hos Helena och Ella:)

Vilma ville bjuda Vidar på allt... Hon förstår inte riktigt än att han inte får äta allt som hon äter...


Ella och Vilma busar med allt och ingenting:)  igår var det åter igen väldigt kul att köra runt varandra i läragå-vagnen...




Idag skippade vi badhuset för att farmor skulle komma hit, så det spar vi till i morgon. Istället blev det en kombination av diskning och duschning på smedsgatan där jag fick agera mamma mu;)


Lipsill:)) undra vem som lärt henne räcka ut tungan i tid och otid:))






Efter duschen åkte vi till Valbo där det blev lite shopping. Köpte ett litet startkit till pyret så vi har om något skulle hända och lite slit å slängkläder till Vilma.

Själv unnade jag mig 10 swedish grace kaffekoppar och 6 temuggar... Och som D sa när jag pratade med honom i kassan -de ska inte packas upp innan huset är klart:)) (självklart inte).
Vi avslutade med lunch på Ikea.

Nu inväntar jag att världens bästa svärmor ska komma hem från affären. Hon har varit handlat medan jag fått Vilma att sova här hemma. Så nu väntas lite grovstädning för mig och lite matlagning för henne... Känns bra att få lite hjälp ibland:))





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0