Varmare än varmast...

Som mest har bilen termometer stått på 37 grader... Jag älskar sommaren, jag älskar sol å bad men nu får det mer än gärna bli lite svalare...


Måste erkänna att jag även längtar massor efter min andra hälft nu...

Å eftersom detta inlägg aldrig blev färdigskrivet är D redan hemma vilket är helt underbart.

Igår var vi i öregrund och firade svärmors 60års dag. Vi åt middag i hamnen och fikade i trädgården. En riktigt mysig eftermiddag/kväll...




Selfie på bryggan<3





Mina älsklingar har ett speciellt band... Och det är helt underbart å se lyckan i deras ögon när de är tillsammans.




Å här kommer en blandad bildbomb:))

Trött tjej:)


Ludvig på 5 månadersdagen 




Vilma å Ella Bella bus:)




Frisyrfix




Försöker vänja mig vid dessa färger:)


Avslutar med en selfie:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0