Vi lever:))

Ja för er som undrar har vi inte gått å dött;) utan bara haft fullt upp... 
Sen måste jag erkänna att åter igen har tanken slagit mig att ni som läser vet vad vi gör utan att vi ens behöver prata vilket inte alltid är så kul... Ibland är det ju trevligt med ett samtal eller så där man frågar hur vi mår och hur det går... Ne då, jag är inte bitter;) hihi 

Solen lyser, det går framåt med huset, snart är det påsk och sen hoppas jag verkligen att det inte är långt till inflytt...

Sitter nu och njuter i solen medan barnen sover, lite fika efter lunch är aldrig fel:)


Hallen börjar ta sig...


Jag lyckades dock beställa lite för lite klinkers så det blir klart på torsdag förhoppningsvis:)

Köket är nu kaklat:)


Och spottarna isatta:) längtar tills vi kan ta bort all skyddspapp överallt så vi kan se helheten...

Ne nu ska jag njuta lite till av lugnet innan våra små älsklingar vaknar:))







Kommentarer
Elin

Det blir så himla fint i huset! :) är så kul att se Vilma, en i Hedvigs storlek ;)
Glad påsk!
Kram!

Svar: Tack, va gullig du är!!!!
Ni är välkomna på lek när ni vill:))kram
Maja

2014-04-15 @ 17:53:44
Regina

Hej Maja!
Du får inte sluta med bloggen, är så kul att läsa!! En rolig och ärlig blogg som speglar vardagen och ingen påittad lyx som många andra bloggar försöker göra sken av.

Svar: Tack, kul å höra men ibland börjar man ju fundera... Ja här är det inga krusiduller utan ren verklighet:) glad påsk på dig:))
Maja

2014-04-16 @ 12:08:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0