Jag vill ha vår!!!!

Idag har vi varit effektiva, D har kört skytteltrafik till tippen och gjort lite snickerijobb i huset medan jag var och gjorde diverse ärenden runt om på stan. 

Vi åt lunch i huset som riktiga byggjobbare:) jag i en brassestol och D på en bock. Samma bock som Vilma senare åt mellis på och samma brassestol Ludvig fick ligga och vänta på medan jag hjälpte Vilma en snabbis efter amning. 

Fröken bus...






Nu förstår jag vad folk menar med att andra barnet blir mer härdat och får hänga med på det mesta:)


Blöjbyte på nya fläkten:)


Hem kom vi lagom till middagen efter mer eller mindre en heldag på vift.

På kvällskvisten kom Erik och Julia hit på årets sista semla från marran. Åter slutade en bra dag med lite vardagshäng i goda vänners sällskap:)


Kommentarer
Jessica

O vi som tyckte att tröjan såg så stor ut. Tji fick vi 👍😘

Svar: Den är så fin😊 alla presenter va verkligen toppen. Vilma lekte med kärran idag igen å jag går snart börja använda min nya fina nyckelring💗 längtar!!!!!
Maja

2014-04-10 @ 23:02:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0