Det närmar sig:)

Gårdagen bestod av shopping men bara till Vilma och huset. vi inhandlade ett bord med parasoll, gungor å diverse 
saker till huset. 
Dagens lunch, spagetti och köttfärsås åts glatt där.




Idag kom även gungställningen upp efter mycket stök å bök.. Men bra blev det och Vilma älskade den:)


Svärfar kom och tapetserade klart köket. Jag är så nöjd! Jag är en lyckligt lottad tjej som har en händig sambo och en grymt duktig målare till svärfar;) då händer det grejer i huset även på helgerna.



Mallan kom och tillbringade eftermiddagen med oss:) 




Även Helena, Ella å lisen kom förbi en sväng. Tjejerna lekte å vi umgicks i det underbara vädret.




Vi eller rättare sagt D hann även med att debutklippa gräsmattan:) han provkörde grannens då vi inte köpa någon än...det finns ju en hel djungel av gräsklippare och vi vet inte riktigt än vad vi vill ha för någon...



 
Nu blir det söndagsmys i soffan och förmodligen en tidig kväll då vi båda är helt slut:) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0