Sigridsgården

Idag gick vi och mötte upp Annika å Maria plus barnen och gick till sigridsgårdens öppna förskola. 



Det var mysigt men lutet där, god fika och trevliga föräldrar å barn:)
Vilma och Alice utforskade som vanligt stället tillsammans och jag tror det fick godkänt:)






Vilma som är totalt orädd och verkar tycka om att vara i centrum satte sig i mitten å börja bygga lite:)
På sångstunden gick hon runt och delade ut marackaser när hon tröttnat på att sitta still. 





Nu ska vi göra några ärenden, bland annat köpa massor av svenskt godis som jag tror pappa D kommer uppskatta i morgon. Även kaffe, välling och gröt står på handlingslistan men det känns inte lika viktigt;) 

I morgon åker vi!!! Längtar!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0