Sep. 19, 2013

Morgon startade med en frisk promenad till vallhovs öppna förskola. Det var riktig höstluft ute, solen försökte tränga sig igenom molnen och det verkade bli en riktigt fin dag... Men ack vad jag bedrog mig:(

Efter sångstunden öste nämligen regnet ner, något jag inte riktigt haft med i min beräkning när jag tog på mig kläder... Är huvudet dumt får kroppen lida... Tur att Annika lånade ut sin jacka så slapp jag bli helt dyblöt.

Efter öppna förskolan vankades det lunch med tjejerna på livingroom. Måste erkänna att det är ganska mysigt med lite lunch sällskap då och då när jag oftast lagar både lunch å middag hemma till mig å vilmisen.

Vi har även hunnit med å göra lite ärenden och gått på en mysig höstpromenad med mallan:)

Nu är det glass och idol för hela slanten. Vilma sover sen länge och jag bara göttar mig:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0