Mysdag med mitt lilla hjärta <3

Idag har vilmisen fått all min uppmärksamhet. Vi började med mysmorgon i sängen. Jag låg kvar under täcket medan hon studsade upp och ner mellan sänggaveln och sängen. Hon var nöjd så i en halvtimme innan hon klättrade ner från sängen och tassade ut i vardagsrummet å då var det bara att gå upp:)

Vi åt frukost och satte in lite kort i ramarna innan det var dags för vilmisens förmiddagslur.

Efter lunch gick vi till lekparken och fick lite frisk luft innan vi fortsatte med innelek och mys:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0