Gräsänka igen

I eftermiddags körde vi in hjärtat till Gävle bro där bussen hämtade upp honom för vidare färd till Arlanda. Vårt vi ses snart gick bra. Vilma vinkade och jag höll tårarna inom mig. Som sagt, det är nio dagar tills vi ses igen. Redan på onsdag flyger dom vidare för ytterligare gruppspel i ryska cupen och lagom till de kommer tillbaka till Moskva åker vi dit. Konstigt nog längtar jag lite till kvalitetstiden vi får i Moskva som vi aldrig hade fått hemma.

Jag och Vilma passade även på att hämta hennes nya vagn innan vi åkte tillbaka till viken. När jag såg storleken på paketen insåg jag att den måste vara i massor av delar och tyvärr stämde det:S
Som jag kämpat ikväll, hur svårt ska det vara att sätta ihop en vagn?!?!?! Nu är den iallafall färdig att använda så i morgon får vi se om Vilma gillar sitt nya vrålåk:))

Och jag säger nog här med godnatt:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0