Vilken dag...

Hösten har visat sig från sin bästa sida idag med ett helt underbart väder.
Dagen har verkligen bara susat förbi. Världens bästa svärpäron kom förbi efter lunch och Vilma blev som vanligt bortskämd med både presenter å kärlek.
När pappa D åkte in till samlingen passade vi på å busa lite hemma innan det var dags för pyjamas och välling. Hon somnade som en stock och jag kunde bara flytta över henne till vagnen å bege mig till arenan för att heja lite.

Precis innan matchstart spydde Vilma rätt ut:( stackars liten, in på toa för att få bort det värsta och sen snabbt hem. Väl hemma har hon mått bra så jag hoppas att hon bara fått i sig något olämpligt... Jag sa iallafall till D att han fick sova på hotellet i natt tills vi är på den säkra sidan.

Dynamo vann idag iallafall och i morgon vankas det semifinal som jag verkligen hoppas att få se... 

Nu ska jag hänga tvätt:S sen är set Natti Natti 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0