V.24

Veckorna rullar på, dagarna här går som tåget och jag hinner knappt med... Vart tar tiden vägen är en fråga jag ställer mig själv varje dag.



Inatt ställde man om klockan i Sverige till vintertid, något Putin tycker är totalt onödigt vilket resulterar att vi numer ligger tre timmar före istället för två. Inget att hänga upp sig på kanske men lite tråkigare blir det allt... Exempelvis börjar zlatans match till midnatt viker gör att den slutar runt två... Inte ok och å andra sidan börjar de flesta bra program runt den tiden och då sover vi för länge sedan....
Men jag är då inte bitter:)) tur att playkanalerna finns:) för nu blir det ensam mamma söker å söndags godis:)



Idag har vi mest myst iallafall då D var träningsledig även idag. Vi passade då på att ta en lång höstpromenad tillsammans. Vi passade även på att åka till ett närliggande shoppingcenter å bara strosa runt och göra lite ärenden. En härlig dag helt enkelt:))






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0