Tröttis

Idag har det inte hänt mycket här än. Pappa D är och tränar å kommer hem senare än vanligt då det vankades kostymutprovning efter träningen. Ligger nu i sängen med min andra älskling och stödvilar lite, Vilma sover som en stock och bog tycker jag hon borde vakna av hunger snart. Hon somnade nämligen innan hon ätit lunch vilket inte hör till vanligheterna längre.


Hon verkar iallafall sova skönt på pappas sida av sängen.



En annan sötnöt som verkar sova skönt är lille Ture på BB





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0