Träningsledig dag=utflykt

Vilma vaknade runt halv tio, känns som en helt ok vana däremot tycker jag inte att det är lika bra att hon går och lägger sig vid nio?!?! Men ge det någon dag till så blir det nog ändring på det.

Efter frukost tog vi bilen till mega för lite shopping.


Vilma å pappa 




Det blev lunch på Ikea och det inhandlades en ny säng till Vilma och lite nya leksaker:)






Ikea är sjukt mycket större här än i lilla Valbo och det är lite mer folk å stress... Men vi hittade det vi skulle och kom även hem med saker vi inte skulle ha. Hemma hade man bara åkt tillbaka och lämnat tillbaka men här känns det inte ens lite aktuellt.


Vi hann även med lite shopping och en snabb träff med familjen Hellmyrs. Dom kom ungefär samtidigt tom vi varit där alldeles för många timmar;)



Hemma blev det bus med nya lektunneln, tacos och bad... En bra dag helt enkelt:)







Alla skulle vara med tyckte Vilma... Hunden, dockan, nappen och pappa förstås:)


Som avkoppling fick det bli lite Barnkanalen på paddan, vart är vägen på väg?!?! Trodde aldrig jag skulle tillåta det....


Nu är det götta och mys framför tvn som gäller medan Vilma sover i sin nya säng i sitt rum:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0