Stora familjen

Den här veckan när våra grabbar är borta i Sibirien känns det som vi kommer hänga med familjen Hellmyrs mestadels och bli lite av en stor familj.
 Gabbe och Wille tar hand om Vilma som om det vore deras lillasyster och vi vuxna får gott om tid att snicksnacka om allt och ingenting. 


Vi har både fikat, ätit mat och varit i lekparken. För första gången på flera dagar åt Vilma bra igen. Stekt potatis och korv bjöds det på och det verkade vara en succé:)


Vi kom faktiskt inte hem innan det mörknade vilket var min plan från början men av någon konstig anledning känner jag mig tryggare här än i Sandviken vid kvällningen då det kryllar av människor här på gatorna.

Väl hemma blev det prat med pappa på Skype och lite Barnkanalen på tv innan det var dags för Vilma å knoppa in, vilket nig inte tog mer än 30 sekunder efter det att vi sagt godnatt till D. 


Nu blir det lite egentid här innan jag oxå knoppar in för i morgon väntar en dag med "familjen" igen och det tar på krafterna:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0