Lycklig

Fast att natten varit katastrof blev dagen bra. D gör en tur och retur till Moskva med laget men kommer hem lagom till Vilma somnat och då hoppas jag på lite godis och mys i soffan.

Vi vaknade sent idag, när jag kollade på klockan var den redan nio och Vilma hade inte slagit upp sina blå. Det var nog behövligt eftersom hon sovit oroligt under natten.

Vi hann iallafall i väg till öppna förskola. Innan sångstunden och Vilma blev överlycklig när hon såg Alice. Tjejerna har verkar funnit varandra och det den ena gör, gör oftast den andra oxå.
Babysittern är fortfarande deras favorit leksak:)




Efter öppna förskolan gick jag å Annica en härlig höstpromenad och kollade på hus. Husköp känns så nära men ändå så långt bort....

Jag och Vilma avslutade promenaden med fika hos Therese och Vidar. Vilma utforskade hela lägenheten och tog även chansen att provsitta Vidars snygga stol som han fick när han döptes.


Nu blir det mys för hela slanten tills det är dags för välling å pyjamas:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0