Höst, Sverige, familj, tillsammans....

Vi vaknade hela familjen i vår säng. Jag och vilmisen smög upp medan pappa D fick vila vidare efter en tuff helg där han inte varit helt piggelin...

Jag och Vilma passade på och ta en promenad i det fina vädret ochD mötte upp oss för fika på stan. Det är så mysigt att bara ta dagarna som de kommer. Har inte riktigt förstått att han får vara hemma med oss tills på söndag men så är det ju faktiskt:) och förhoppningsvis är våra visum klara på måndag eller tisdag och då åker vi till honom och som det ser ut nu kommer vi inte åka till Sverige innan den 25e december.






Den svenska hösten har verkligen varit helt underbar. 
Jag såg bilder från ett snötäckt Moskva idag, vilket kändes lite sådär...
Men snart är det dags för vinter, snö å kyla... Ska bli intressant och se om Vilma kommer gilla att leka i snön... Förra året var hon ju fortfarande så liten att hon inte fick chansen att leka i snön, hon fick mest mysa med oss<3


Nu sitter vi iallafall proppmätta i soffan och kollar på Sverige mot Tyskland. Sverige leder, inte helt rättvist kanske men de som gör mest mål vinner och inte de som har mest boll...
Hoppas det håller ut en halvlek till, heja Sverige!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0