Tomt

Vilma saknar redan farmor och farfar... Resan gick bra för dom vilket känns väldigt bra i hjärtat. Kan erkänna att jag blev väldigt nervös när jag mattade Vilma och läste om planet som kraschade när de skulle landa i kazan... Som tur var gick det två plan med någon timmes mellanrum och kanans bandylag var med på det andra. 
Men det går inte och oroa sig varje gång  D ska flyga för då kan han inte spela här borta. På torsdag flyger de åter igen iväg på bortamatch och bäst för oss alla är att inte ens tänka på att olyckor kan ske... Det är statistiskt sätt farligare att köra bil!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0