Skitiga barn=lyckliga barn?!:)

Ja det va ju det där med vädret, när solen väl vågade sig fram bland molen var det ganska blött och lerigt ute, men va gör väl det... Det finns ju tvättmaskin även här!


Vi gick en sväng ner till där många rastar sina hundar, Vilma hade nog kunnat stå kvar där än om jag inte tyckt att det var lite långtråkigt...


Nu för tiden behöver jag inte ta med vagnen om vi bara ska ut och leka. Det känns som hon skulle kunna gå i stort hur långt som helst. Undra om hon fått det från sin mor?!


Hon gick med bestämda steg mot lekparken, en lekplats jag inte visste fanns... Undra om pappa D varit där med henne?




Allt ska testas å allt ska klättras på, undra hur det kommer gå och jaga henne i snö å slask om 10 veckor då jag är lite tjockare:)


Efter en småkall tur ute tog vi ett varmt bad hemma och lite kvällsfika:) 
Redan nu sover lillhjärtat sött och jag tänkte ta hand om dagens kaos här hemma.
Tänk att det kan va så mycket tråkigare att städa när det inte är fint från början?! Hemma har jag alltid ordning och reda innan jag hår och lägger mig medan här känns det som jag inte bryr mig... Märkligt!?!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0