Seriepremiär :))

Idag startat serien här i Ryssland, känns lite sent då det redan spelats fyra omgångar hemma. Det resulterar iallafall i att jag och Vilma har mysmorgon innan tuppen är uppe så pappa D kan få sova någon timme till iallafall:)


Märkligt men sant, sen D kom hem från Sibirien har Vilma gått upp ca en timme tidigare eller mer än när vi var själva?! Hur känner hon av det?!  Men va 17, lite mer morgonmys bara:) dessutom är det D som går upp i vanliga fall och jag som får sova vidare.

Inatt har bebben i magen varit helt vild iallafall, tror det ligger en framtida fotbollsspelare där inne. Tänk att det nu bara är 106 dagar till bf, vart tar tiden vägen?!


Minns den dagen Vilma kom som igår och har svårt att förstå att hon funnits med oss i mer än 16 månader ändå har jag svårt att minnas hur vårt liv såg ut innan hon kom då det känns som hon funnits i vårt liv hela tiden.... 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0