...

Dagarna bara springer iväg och jag fattar inte varför?! Egentligen gör vi ju ingenting...

Höstpromenad tagen, ska låna Hjärtats gps i h se hur lång den dagliga promenaden är, gissar på ca 7-8 km 


Vilma gillar ju halsband och då ingår pappas medaljer. Måste erkänna att hon ser rätt rolig ut när hon valsar runt hemma och pratar med sig själv. Hon hittade även mitt rosabandet armband idag:) vårt gohjärta!





Tokfian;)




Bus med pappa





Lek i sandlådan




Å promenad och liksom väskor älskar hon sina spänner:)


Efter lekplatsen blev det middag och mys innan det var dags för V att dova och för oss att inta mysposition i soffan å så har den här dagen oxå gått...
Natti Natti 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bobberlin

Här kommer du kunna läsa om mig och min lilla familj. Vi har från och med denna säsong bytt Moskva mot Svensson livet:)) Bloggen är allt annat än välskriven då tanken är att våra nära å kära ska kunna läsa vad vi har för oss på dagarna:)

RSS 2.0